Dostawa

Odbiór, Dostawa, Wysyłka

Gotowe zamówienia można odebrać osobiście pod adresem: ul. Obozowa 61, 01-418 Warszawa
po wysłaniu przez nas wiadomości (e-mail / SMS) o gotowości do odbioru wraz z podaniem godzin. 

Wysyłkę zamówień realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich DPD (kurier), InPost (paczkomat) i Poczty Polskiej. 
Istnieje możliwość dostawy na terenie Warszawy kurierem Drukarni.

Dla wysyłki/dostawy prosimy o podanie niezbędnych danych:
Imię, Nazwisko, adres, nr kom., dostarczenie przez kuriera DPD lub nr paczkomatu InPost.
W razie zamówienia dostawy kurierem Drukarni prosimy o podanie preferowanego dnia i godzin w przedłalie 2-3 godzin.

Drukarnia Cyfrowa dpiDRUK - odbiór, dostawa, wysyłka, koszt

  • kurier Drukarni (na terenie Warszawy):
    20 zł (każdy adres, wskazany przez zleceniodawcę) - przy zamówieniu od 100 zł do 500
    0 zł (każdy adres, wskazany przez zleceniodawcę) - przy zamówieniu od 500 zł
  • kurier DPD (na terenie całej Polski):
    15 zł - do 5 kg
    30 zł - od 5 kg do 25 kg
  • odbiór w punkcie DPD Pickup - 14 zł
  • paczkomat InPost (na terenie Polski):
    15 zł (maksymalny rozmiar paczki 41x38x64 cm)
  • Poczta Polska (na terenie Polski):
    10 zł (próbki zaproszeń ślubnych do 5 szt.) listem poleconym

Standardowo zamówienia wysyłamy w 24h od momentu realizacji zlecenia. 
W przypadku dużych zleceń bądź zamówień niestandardowych, o dużych gabarytach czas i koszt dostawy ustalamy indywidualnie. Przed realizacją każdego zlecenia będziesz poinformowany o kosztach i terminie wysyłki.

Termin dostawy

Dostawa na terenie Warszawy odbywa się na następny dzień roboczy po wykonaniu zamówienia. Standardowo dostarczamy w godzinach od 10:00 do 18:00. Również istnieje możliwość uzgodnienia preferowanego czasu doręczenia. 

Dostawa za pośrednictwem firm kurierskich odbywa się w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki przez nas. Nadanie paczek kurierowi odbywa się na następny dzień roboczy po wykonaniu zamówienia. Również istnieje możliwość nadania paczki do punktu DPD tego samego dnia roboczego do godz. 19:00 (zapytaj o możliwości pod czas złożenia zamówienia). 

Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie, wynikłe z przyczyn niezależnych od niej, w tym opóźnienia wynikłe z winy przewoźnika. 

Reklamacja

Reklamacje dotyczące uszkodzeń prac w transporcie mogą być uwzględnione tylko w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki w obecności kuriera.

Reklamacje usługi drukarni należy zgłosić na adres info@dpidruk.pl 
W mailu zwrotnym Klient zostanie poinformowany o procedurze rozpatrzenia reklamacji, która nie powinna trwać więcej niż 5 dni roboczych.

Niezgodność kolorów wydruku z kolorami pliku na monitorze Klienta nie może być podstawą zgłoszenia reklamacji. Kolory wyświetlane na monitorze Klienta mogą się delikatnie różnić od rzeczywistych barw na wydruku, jest to uzależnione od indywidualnych ustawień monitora.