Dostawa

Odbiór i dostawa

Gotowe zamówienia można odebrać (gratis) osobiście w lokalu Drukarni pod adresem 
ul. Obozowa 61 (sprawdź dojazd), 01-418 Warszawa (Wola, Koło) 
po wysłaniu przez nas wiadomości o gotowości do odbioru (wysyłamy e-mail lub SMS). 
Również jest możliwa wysyłka za pośrednictwem firm kurierskich.

Koszt dostawy:

  • gratis:
    - przy zamówieniu od 100 zł brutto i do 3 kg na terenie dzielnicy Wola
    - przy zamówieniu od 200 zł brutto i do 3 kg na terenie innych dzielnic Warszawy
  • 10,00 zł przy zamówieniu od 50 zł brutto i do 3 kg, do 1000 zł i od 3 kg na terenie Warszawy
  • 20,00 zł do 30 kg (zlecenia przedpłacone) za pośrednictwem firm kurierskich na terenie Polski
  • 10,00 zł (próbki np. zaproszęń ślubnych, 1-5 szt.) Pocztą Polską listem priorytetowym
  • 17,00 zł do 2 kg (zlecenia przedpłacone) Pocztą Polską przesyłką priorytetową


Standardowo zamówienia wysyłamy w 24h od momentu realizacji zlecenia. 
W przypadku dużych zleceń bądź zamówień niestandardowych, o dużych gabarytach czas i koszt dostawy ustalamy indywidualnie. Przed realizacją danego zlecenia Klient będzie poinformowany o koszcie i terminie wysyłki.

Termin dostawy:

Dostawa na terenie Warszawy odbywa się w ciągu 1-2 dni roboczych po wykonaniu zamówienia w godzinach od 10:00 do 18:00 z możliwością dodatkowo uzgodnionego przez Klienta czasu dostawy.

Dostawa za pośrednictwem firm kurierskich odbywa się w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki przez nas. Nadanie paczek kurierowi odbywa się na następny dzień roboczy po wykonaniu zamówienia. 

Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie, wynikłe z przyczyn niezależnych od niej, w tym opóźnienia wynikłe z winy przewoźnika.

Reklamacje

Reklamacje dotyczące uszkodzeń prac w transporcie mogą być uwzględnione tylko w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki w obecności kuriera.

Reklamacje jakości wykonanych usług należy zgłosić na adresy info@dpidruk.pl 
W mailu zwrotnym Klient zostanie poinformowany o procedurze rozpatrzenia reklamacji, która nie powinna trwać więcej niż 5 dni roboczych.

Niezgodność kolorów wydruku z kolorami pliku na monitorze Klienta nie może być podstawą zgłoszenia reklamacji. Kolory wyświetlane na monitorze Klienta mogą się delikatnie różnić od rzeczywistych barw na wydruku, jest to uzależnione od indywidualnych ustawień monitora.