Jak zamówić

Jak złożyć zamówienie?

Zlecenia i zapytania o wycenę przyj­mu­je­my 24/7 wyłącznie dro­gą ma­ilo­wą na info@dpidruk.pl 
Prace również można przesłać korzystając z darmowych usług transferu plików, np. WeTransfer

UWAGA! NIE WYKONUJEMY:
  • zle­ceń bez opi­su
  • oprawy prac typu magisterska, dyplomowa
  • drukowania na materiałach dostarczonych przez Klienta
  • wycenę przez telefon

Zapytaj o wycenę

Ze względu na różnorodność produktów, dostępnych rodzajów i gramatur papierów, wykończeń i uszlachetnień w celu otrzymania indywidualnej wyceny prosimy o przesłanie plików na adres info@dpidruk.pl wraz z parametrami zlecenia - rodzaj produktu (ulotkaplakatdyplomzdjęcie, wydruk wielkoformatowy, obraz na płótnie itp.), rodzaj druku (kolor lub cz-b, jednostronnie lub dwustronnie), rodzaj i gramatura podłoża (papier kredowy, satynowy, fotograficzny, folia itd.), wymiary gotowego produktu, ilość, nakład, usługi dodatkowe (składanie, foliowanie, naklejanie na piankę itp.). 
Na zapytania odpowiadamy mailowo 7 dni w tygodniu 8:00 - 22:00, nie później niż w ciągu 24 godzin.

Sposoby płatności

  • przedpłata przelewem (wystawiamy PROformę) 
    ARTEM Sp. z o.o. (NIP 527-271-26-22), nr konta 75 1750 0012 0000 0000 3806 1747 w banku BGŻ BNP Paribas S.A.
  • przedpłata gotówką przy zamówieniu bezpośrednio w Drukarni
  • gotówką przy odbiorze po wcześniejszym uzgodnieniu obu stron (dla zleceń o wartości poniżej 50 zł brutto, nie dotyczy wydruków fotograficznych) lub dla stałych Klientów (minimalnie trzy zamówienia)
  • dla stałych Klientów, Szkół, Uczelni, Urzędów, jednostek Administracji Publicznej możliwa faktura z odroczonym terminem płatności

Przed dokonaniem przelewu prosimy o kontakt mailowy info@dpidruk.pl w celu potwierdzenia wartości zamówienia.

Wystawiamy faktury VAT.

NIE przyjmujemy kart płatniczych.

Drukarnia zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do realizacji zamówienia lub natychmiastowego rozwiązania zawartej już umowy bez podania przyczyn.
W przypadku dokonania wpłaty kwota zostanie zwrócona na konto bankowe płatnika w terminie 7 dni roboczych po przyjęciu decyzji za minusem za minusem kosztów prac spełnionych do chwili odstąpienia od umowy. Zamawiający zostanie poinformowany mailowo o danej sytuacji.

Reklamacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

Drukarnia obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji niezwłocznie po otrzymaniu produktu w przypadku stwierdzenia:
a) niezgodności produktu ze złożonym Zamówieniem lub,
b) uszkodzeń mechanicznych produktu powstałych w trakcie transportu, pod warunkiem, że produkt zostanie zbadany w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej lub kuriera drukarni w chwili dostawy, a wystąpienie uszkodzeń zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez Klienta.

Klient akceptuje fakt, iż podstawą reklamacji nie może być treść merytoryczna produktów, ani inne błędy w plikach przesłanych przez Klienta. Drukarnia nie dokonuje korekt w przesłanych przez Klienta materiałach do druku.

Niezgodność kolorów wydruku z kolorami pliku na monitorze Klienta nie może być podstawą zgłoszenia reklamacji. Kolory wyświetlane na monitorze Klienta mogą się delikatnie różnić od rzeczywistych barw na wydruku, jest to uzależnione od indywidualnych ustawień monitora.

Podstawą reklamacji nie mogą być także różnice w wyglądzie produktów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu internetowego, które to różnice mogą wynikać z indywidualnych ustawień (parametrów) komputera Klienta (kolor, proporcje, itp.).

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • pisemnie na adres: ul. Górczewska 25, 01-139 Warszawa
  • w formie elektronicznej, na adres info@dpidruk.pl 

W mailu zwrotnym Klient zostanie poinformowany o procedurze rozpatrzenia reklamacji, która nie powinna trwać więcej niż 5 dni roboczych.