Płatności

Oferujemy następujące sposoby płatności

UWAGA! Nie przyjmujemy płatności kartą płatniczą.

  • przedpłata przelewem (na życzenie wystawiamy PROformę)
    Odbiorca: ARTEM Sp. z o.o. (NIP 527-271-26-22, ul. Obozowa 61, 01-418 Warszawa)
    nr konta: 75 1750 0012 0000 0000 3806 1747 w banku BGŻ BNP Paribas S. A.
  • gotówka (dotyczy usług kserograficzny "od ręki" - ksero, wydruki, skany w formacie A4 / A3)
  • zaliczka gotówką przy zamówieniu bezpośrednio w biurze Drukarni
  • dla stałych Klientów, Szkół, Uczelni, Urzędów, jednostek Administracji Publicznej możliwa faktura z odroczonym terminem płatności


Przed dokonaniem przelewu prosimy o kontakt mailowy info@dpidruk.pl w celu potwierdzenia wartości zamówienia.

Wystawiamy fakturę VAT.

Drukarnia zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do realizacji zamówienia lub natychmiastowego rozwiązania zawartej już umowy bez podania przyczyn.
W przypadku dokonania wpłaty kwota zostanie zwrócona na konto bankowe płatnika w terminie 7 dni roboczych po przyjęciu decyzji za minusem za minusem kosztów prac spełnionych do chwili odstąpienia od umowy. Zamawiający zostanie poinformowany mailowo o danej sytuacji.

Reklamacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

Drukarnia obowiązana jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji niezwłocznie po otrzymaniu produktu w przypadku stwierdzenia:
a) niezgodności produktu ze złożonym Zamówieniem lub,
b) uszkodzeń mechanicznych produktu powstałych w trakcie transportu, pod warunkiem, że produkt zostanie zbadany w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej lub kuriera drukarni w chwili dostawy, a wystąpienie uszkodzeń zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez Klienta.

Klient akceptuje fakt, iż podstawą reklamacji nie może być treść merytoryczna produktów, ani inne błędy w plikach przesłanych przez Klienta. Drukarnia nie dokonuje korekt w przesłanych przez Klienta materiałach do druku.

Niezgodność kolorów wydruku z kolorami pliku na monitorze Klienta nie może być podstawą zgłoszenia reklamacji. Kolory wyświetlane na monitorze Klienta mogą się delikatnie różnić od rzeczywistych barw na wydruku, jest to uzależnione od indywidualnych ustawień monitora.

Podstawą reklamacji nie mogą być także różnice w wyglądzie produktów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu internetowego, które to różnice mogą wynikać z indywidualnych ustawień (parametrów) komputera Klienta (kolor, proporcje, itp.).

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • pisemnie na adres: ul. Obozowa 61, 01-418 Warszawa
  • w formie elektronicznej, na adres info@dpidruk.pl 

W mailu zwrotnym Klient zostanie poinformowany o procedurze rozpatrzenia reklamacji, która nie powinna trwać więcej niż 5 dni roboczych.